Carrefour Carrefour
  • Dołącz do Panelu Klientów Carrefour
  • Kontakt
  • FAQ
  • ZALOGUJ SIĘ

  • Nasz program punktowy
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Wszystkie
Rejestracja do Panelu Klientów Carrefour
Strona użytkownika
Logowanie
Ankiety
Zdobywanie punktów
Wydawanie punktów
Mój profil
Poufność
Reklamacje
Inne pytania
Czym jest Panel Klientów Carrefour?

Panel jest złożony z Klientów sklepów Carrefour, którzy dzielą się swoimi opiniami wypełniając ankiety, do których dostają zaproszenie na podany w czasie rekrutacji adres e-mail. Każdy użytkownik Panelu posiada własne konto i login do Panelu na stronie satysfakcja.carrefour.pl. Ankiety dotyczą zadowolenia z zakupów w sklepach sieci Carrefour oraz preferencji zakupowych klientów.

Jak mogę przyłączyć się do Panelu?

Możesz się przyłączyć bezpośrednio z naszej strony! Wystarczy, że klikniesz na przycisk "Zarejestruj się", który znajduje się na stronie głównej!

Dlaczego powinienem/powinnam zarejestrować się w Panelu Klientów Carrefour? Jakie są korzyści członkostwa?

Oto co możesz otrzymać:

  • Możliwość wpłynięcia na komfort zakupów w sklepach Carrefour dzieląc się swoją opinią.
  • Zdobywasz punkty za udział w ankietach - możesz je wymienić na e-Bony na kolejne zakupy w Carrefour!
  • Darmowe członkostwo - użytkowanie Panelu jest bezpłatne.

Informacje na temat tego, czego nie dostaniesz:

Jeśli obiecano Ci ogromne pieniądze za wypełnianie ankiet, to nie była to oferta firmy Carrefour ani Kantar i nie jest ona prawdziwa. Jako użytkownik Panelu Klientów Carrefour, podobnie jak w przypadku innych paneli badawczych, nie zarobisz ogromnych sum za wypełnianie ankiet. Szczegóły na temat programu punktowego za wypełnianie ankiet znajdziesz tutaj

Czy związane są z tym jakieś koszty?

Użytkowanie jest całkowicie bezpłatne. Nie ma żadnych ukrytych opłat. Wypełniając nasze ankiety, do których zostałeś/aś zaproszony/a, zdobywasz punkty, które możesz wymienić na e-Bony do wykorzystania podczas kolejnych zakupów w Carrefour.

Jak często będziecie się ze mną kontaktować?

Będziemy się z Tobą kontaktować drogą mailową za każdym razem, gdy pojawi się ankieta odpowiadająca Twojemu profilowi. Większość użytkowników otrzymuje przynajmniej jedną ankietę na kwartał. Oczywiście to od Ciebie zależy, czy weźmiesz udział w ankiecie, ale im więcej ankiet wypełnisz, tym więcej punktów zdobędziesz.

Ile uzyskam punktów za wypełnianie ankiet?

Przy każdej ankiecie, do której dostaniesz zaproszenie drogą elektroniczną, otrzymasz informację ile punktów możesz za nią dostać. Każde 100 punktów to wartość 5 zł w e-Bonie.

Co mam zrobić jeśli już dłużej nie chcę być członkiem panelu?

Użytkowanie Panelu jest przez cały czas dobrowolne i możesz decydować kiedy chcesz, a kiedy nie chcesz wypełniać ankiet dostarczonych przez nas.

Użycie opcji „Zrezygnuj z udziału w Panelu Klientów Carrefour” bez ponownej rejestracji i aktualizacji danych wiąże się z natychmiastowym usunięciem konta w Panelu Klientów Carrefour i utratą wszystkich korzyści Użytkownika Panelu Klientów Carrefour.

W celu zachowania korzyści należy zaktualizować dane za pomocą indywidualnego linku, który można znaleźć w wiadomości e-mail lub po kliknięciu w ZALOGUJ SIĘ, wpisaniu adresu e-mail, którego używałeś/łaś dotychczas logując się na stronę Panelu i kliknięciu w przycisk ZALOGUJ. Jeśli chcesz zakończyć użytkowanie Panelu, kliknij w link „Zrezygnuj z udziału w Panelu Klientów Carrefour” i wykonaj czynności określone w instrukcjach. Jeśli posiadasz jakieś punkty na swoim koncie, możesz je wykorzystać do 30 dni po rezygnacji.

Jak wygląda moje konto?

Oferujemy Ci przejrzysty widok Twojego konta, w tym:

  • ankiety, do których zostałeś/aś zaproszony/a wraz z czasem, który pozostał do zakończenia badania oraz informacje na temat liczby punktów za prawidłowe wypełnienie ankiety,
  • wszystkie ankiety, w których wziąłeś/ wzięłaś udział oraz otrzymane za nie punkty,
  • stan konta, który wyświetla łączną liczbę punktów znajdujących się na koncie,
  • zmiana informacji profilowych, jak np. adresu e-mail.

Jak mogę się zalogować?

Logowania można dokonać na stronie satysfakcja.carrefour.pl poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła w specjalnych polach umieszczonych w górnej części strony.

Mój adres e-mail nie został rozpoznany!

Aby się zalogować, użyj adresu e-mail, na który otrzymujesz zaproszenia do ankiet od Panelu Klientów Carrefour.

Jeśli zmieniłeś/aś adres e-mail – i potwierdziłeś/aś to poprzez kliknięcie w link wysłany na Twój nowy adres – możesz zalogować się tylko przy użyciu swojego nowego adresu.

Jeśli próbowałeś/aś zmienić adres e-mail, ale go nie potwierdziłeś/aś, to powinieneś/ powinnaś zalogować się przy użyciu starego adresu.

Co mam zrobić, gdy zapomnę hasła?

Kliknij w link „Nie pamiętasz hasła?”, który znajduje się pod przyciskiem ZALOGUJ na stronie służącej do logowania. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby hasło zostało wysłane do Ciebie e-mailem.

Jak mogę zmienić hasło?

Jeśli jesteś już zarejestrowany/a, to zaloguj się używając swojego e-maila oraz aktualnego hasła. Instrukcje dotyczące zmiany hasła można znaleźć na stronie „Mój profil” w menu.

Dlaczego funkcja „zapamiętaj mnie” nie zapamiętuje mnie?

Aby funkcja „Zapamiętaj mnie” działała i zapamiętywała Twoje dane do logowania, musisz zamknąć okno przeglądarki (gdy skończysz używać strony) zamiast się wylogować. Jeśli wylogujesz się przed zamknięciem okna, Twoje dane zostaną utracone. Sugerujemy korzystanie z tej opcji tylko jeśli jesteś jedynym użytkownikiem komputera.

Jakich przeglądarek można używać do przeglądania strony satysfakcja.carrefour.pl?

Aktualnie, strona Panelu Klientów Carrefour satysfakcja.carrefour.pl działa na przeglądarce Internet Explorer 10 lub nowszej wersji oraz na najnowszych wersjach przeglądarek Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera oraz Apple Safari.

Jeśli pojawią się problemy z działaniem strony, skorzystaj z formularza kontaktowego zawartego na stronie lub przycisku „Pomoc techniczna”, umieszczonego w oknie ankiety i dokładnie opisz problem związany z działaniem strony. Zajmiemy się tym problemem i poinformujemy Cię o sposobie jego rozwiązania.

Jak często będę otrzymywać zaproszenia do ankiet w ramach Panelu?

Liczba ankiet nie jest stała i może się zmieniać. Większość naszych użytkowników otrzymuje przynajmniej jedno zaproszenie do wzięcia udziału w ankiecie na kwartał. Niektórzy użytkownicy mogą otrzymać więcej zaproszeń. Wszystko jest uzależnione od informacji zawartych w profilu. Zawsze Ty decydujesz, czy weźmiesz udział w ankiecie, czy nie.

W jaki sposób otrzymam punkty za wypełnianie ankiet?

Za każdym razem, gdy wypełnisz prawidłowo ankietę, do której zostałeś/aś zaproszony/a, poprzez e-mail lub naszą stronę, nasz system zarejestruje zdobyte punkty od razu po prawidłowym wypełnieniu ankiety.

W większości przypadków, zdobyte punkty zostaną doliczone do konta w ciągu kilku minut od prawidłowego wypełnienia ankiety.

Prawidłowe wypełnienie ankiety oznacza zaznaczenie wszystkich wymaganych odpowiedzi.

Po kliknięciu w link zamieszczony w zaproszeniu nie mogę połączyć się z ankietą. Co powinienem/ powinnam zrobić?

Jeśli nie zostaniesz przeniesiony/-na do ankiety po kliknięciu w link, skopiuj link tekstowy znajdujący się poniżej i wklej go do paska adresowego swojej przeglądarki. Czasami link może być podzielony na 2 lub 3 linijki. Jeśli tak jest, to należy skopiować każdą linijkę osobno. Jeśli to nie rozwiąże Twojego problemu, skontaktuj się z nami: panel@carrefoursatysfakcja.pl i załącz zaproszenie do ankiety lub jej numer.

Co mam zrobić, jeśli będę mieć problemy związane z ankietą?

Jeśli pojawią się problemy z linkami lub innymi elementami ankiety, skorzystaj z formularza kontaktowego zawartego na stronie lub przycisku „Pomoc techniczna” umieszczonego w oknie ankiety i dokładnie opisz problem wraz z podaniem linka do ankiety lub jej numeru. Zajmiemy się problemem i poinformujemy Cię o sposobie jego rozwiązania.

Dlaczego niektóre ankiety kończą się wcześnie?

Niektóre ankiety dotyczą specyficznych profili, które stanowią tylko mały procent użytkowników naszej strony. Rozumiemy, że przedwczesne zakończenie ankiety może być denerwujące, ale dzięki temu mamy pewność, że rozsądnie korzystamy z Twojego czasu. Wypełnianie całej, długiej ankiety na temat, który Cię nie dotyczy mogłoby być jeszcze bardziej frustrujące.

Niektóre ankiety skierowane są do Klientów Carrefour, których ostatnia wizyta w sklepie odbyła się w przeciągu ostatniego miesiąca (w momencie wypełniania ankiety). Jeśli więc nie odwiedziłeś/aś hipermarketu Carrefour w ciągu ostatniego miesiąca, nie będziesz mógł/ mogła kontynuować ankiety i nie otrzymasz za nią punktów.

Zbieramy określoną liczbę ankiet, dlatego może się zdarzyć,że nie będzie już można wypełnić ankiety, nawet jeśli link do niej jest nadal aktywny. Dlatego warto wypełniać ankiety od razu po otrzymaniu zaproszenia na podany adres e-mail.

Dlaczego nie dostaję punktów za Mini sondy dostępne na stronie po zalogowaniu?

Mini sondy nie są objęte systemem punktowym, składają się z wyłącznie jednego pytania.

W jaki sposób mogę zdobywać punkty?

Punkty zdobywa się wyłącznie za udział w ankietach, do których zostałeś/aś zaproszony/a za pomocą e-maila od Panel Klientów Carrefour panel@carrefoursatysfakcja.pl

Jak mogę sprawdzić stan mojego konta punktowego?

Możesz uzyskać dostęp do konta poprzez zalogowanie się na stronie Panelu satysfakcja.carrefour.pl. Liczba zdobytych punktów jest widoczna od razu w polu „Moje punkty”.

Jak często aktualizowany jest stan moich punktów?

Punkty, które otrzymujesz za wypełnianie ankiet, zostają dodane do Twojego konta w ciągu kilku minut od wypełnienia ankiety.

Co mam zrobić, jeśli zdobyte przeze mnie punkty nie pojawiły się na moim koncie?

Jeśli nie widać punktów za konkretną ankietę, skontaktuj się z nami i podaj numer ankiety.

Pamiętaj, musisz wypełnić ankietę w 100%, aby otrzymać za nią punkty. Jeśli pomimo wypełnienia ankiety, punkty nie pojawią się lub pojawi się ich zła liczba, proszę daj nam znać poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie.

Skąd mam wiedzieć ile ankiet wypełniłem/am?

Wszystkie szczegóły dotyczące wypełnionych ankiet są widoczne od razu po zalogowaniu się na stronie Panelu satysfakcja.carrefour.pl w polu „Moje ankiety”.

Na co mogę wymienić punkty?

Punkty wymieniane są na e-Kupony. e-Kupon należy wydrukować i okazać podczas zakupów w hipermarkecie Carrefour. Wraz z paragonem otrzymasz e-Bon do zrealizowania podczas kolejnych zakupów w hipermarkecie Carrefour.

W Sklepach Carrefour możliwa jest wymiana maksymalnie 5 e-Kuponów podczas jednej transakcji w ciągu jednego dnia.

Jak mogę wymienić swoje punkty?

Aby wymienić zgromadzone punkty na e-Kupon, wystarczy zalogować się na stronie satysfakcja.carrefour.pl.

Po zalogowaniu się należy wybrać pożądaną liczbę e-Kuponów do wygenerowania w polu MOJE E-KUPONY. Po kliknięciu w przycisk POBIERZ nastąpi automatyczne pobranie wybranej liczby e-Kuponów – każdy e-Kupon będzie dostępny w oddzielnym pliku PDF.

e-Kupon należy wydrukować, a wydruk zabrać ze sobą do sklepu Carrefour lub okazać na ekranie smartfona, aby mieć możliwość jego zamiany na e-Bon.

Czy moje punkty tracą ważność?

Twoje punkty nie tracą swojej ważności, tak długo jak pozostajesz użytkownikiem Panelu Klientów Carrefour. Jeśli wyrejestrujesz się z Panelu lub jeśli Panel zostanie zakończony, to Twoje konto punktowe zostanie zamknięte. Pozostałe punkty będą ważne przez kolejne 30 dni.

Jak długo ważny jest e-Bon na zakupy w sklepach sieci Carrefour?

Okres ważności e-Bonu rozpoczyna się następnego dnia po wydaniu go Użytkownikowi, a kończy 30 dni od daty jego wydania Użytkownikowi.

Jak mogę zmienić dane kontaktowe?

Aby zmienić swój e-mail, zaloguj się i wejdź w „Mój profil”. Aby zmienić swój adres kontaktowy, wypełnij Formularz kontaktowy, podając swój nowy adres.

Jak mogę zmienić hasło?

Jeśli nie jesteś zalogowany/a, to zaloguj się używając swojego adresu e-mail oraz aktualnego hasła. Kliknij na „Mój profil” w menu. Znajdują się tam instrukcje dotyczące zmiany hasła.

Jak mogę zmienić swoje pozostałe dane, które zostały podane podczas rejestracji?

Aby zmienić pozostałe informacje, takie jak miejsce zamieszkania, prosimy o użycie Formularza kontaktowego i podanie dokładnego opisu planowanych zmian.

Jak są chronione moje prywatne dane?

Ochrona Twojej prywatności jest dla nas bardzo ważna. Nigdy nie będziemy próbować Ci czegokolwiek sprzedać i będziemy używać podanych przez Ciebie informacji wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Panelu.

Sprawdź naszą Politykę prywatności, aby otrzymać więcej informacji.

Jak są wykorzystywane moje prywatne dane?

Informacje takie jak miejsce zamieszkania są czynnikami, które pomagają nam w wyborze ankiet, do wypełniania których zostaniesz zaproszony/a.

Nigdy nie przekazujemy Twoich danych personalnych osobom trzecim. Informacje, których nam dostarczasz potrzebne są nam wyłącznie do celów badawczych oraz do określenia, kto najbardziej nadaje się do wypełniania ankiety. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat Polityki prywatności, kliknij tutaj.

Czym są pliki cookies i dlaczego mój komputer musi je zaakceptować, aby móc uczestniczyć w ankiecie?

Cookie to bardzo mały plik informacyjny przechowywany na komputerze użytkownika, zwykle jest to kod zawierający nazwę serwera oraz wygenerowany ciąg liter i cyfr. Cookies zachowują informacje na temat stron, które odwiedziłeś/ odwiedziłaś w obrębie konkretnej witryny (tylko i wyłącznie tej witryny). Każda strona, która musi Cię "rozpoznać" bez hasła robi to poprzez zachowanie Twojego klucza profilowego w formie pliku cookie. Jeśli gość nie podał swoich danych na stronie (np. poprzez formularz rejestracyjny), strona nie ma żadnych szans na jego rozpoznanie z wyjątkiem tego unikalnego kodu dotyczącego tej właśnie strony. Pliki cookies są bardzo ważne w określaniu miejsca, w którym użytkownik zakończył wypełnianie ankiety, umożliwiają one powrót do tego miejsca, jeśli użytkownik sobie tego zażyczy. Umożliwiają one również określenie Twoich danych personalnych.


Reklamacje

Rozumiemy, że w Internecie wiele rzeczy może powodować zmartwienie. Jesteśmy otwarci na to, co robimy, na to czego nie powinniśmy robić oraz na informacje o popełnianych przez nas błędach.

Poniżej można znaleźć kilka pytań zadanych przez użytkowników Panelu i udzielone na nie odpowiedzi.

Zastanawiasz się nad odejściem? Najpierw przeczytaj to:

Nie otrzymuję punktów, które są obiecane za wypełnienie ankiety

Staramy się uaktualniać stan Twojego konta w czasie rzeczywistym, natychmiast po wypełnieniu ankiety. Jeśli masz pewność, że powinieneś/ powinnaś otrzymać punkty, a tak się nie stało, skontaktuj się z nami i podaj numer ankiety, a my rozwiążemy problem.

Obciążyliście moją kartę kredytową!

Carrefour NIGDY nie prosi o dane karty kredytowej i NIGDY nie obciążamy naszych użytkowników żadnymi opłatami. Nasz Panel oferuje darmową rejestrację oraz wypełnianie ankiet. Jeśli zobaczysz nazwę Panel Klientów Carrefour na wyciągu z karty, to możesz być pewny/ pewna, że to oszustwo. Wówczas prosimy o natychmiastowe poinformowanie o tym nas oraz wydawcę Twojej karty.

Dlaczego nadal otrzymuję e-maile mimo, że zrezygnowałem/am z członkostwa już dawno temu?

Jeśli nadal je otrzymujesz, prosimy o kontakt.

Otrzymywanie e-maili, pomimo rezygnacji z użytkowania Panelu może oznaczać, że zarejestrowaliśmy Twój inny adres e-mail. Sprawdź najstarsze maile od nas, które otrzymałeś/ otrzymałaś, by dowiedzieć się na jaki adres zostały wysłane. Wyrejestruj się przy użyciu tego adresu.


Pozostałe pytania

Jeśli masz jakieś pytania, na które nie ma odpowiedzi na tej stronie, prosimy o kontakt.

Info

  • Nasz program punktowy
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Często zadawane pytania (FAQ)

Kontakt

Kantar Polska S.A.
Plac Konesera 9
03-736 Warszawa
panel@carrefoursatysfakcja.pl

2019 © Kantar Polska S.A.