Niektóre ankiety dotyczą specyficznych profili, które stanowią tylko mały procent użytkowników naszej strony. Rozumiemy, że przedwczesne zakończenie ankiety może być denerwujące, ale dzięki temu mamy pewność, że rozsądnie korzystamy z Twojego czasu. Wypełnianie całej, długiej ankiety na temat, który Cię nie dotyczy mogłoby być jeszcze bardziej frustrujące.
Niektóre ankiety skierowane są do Klientów Carrefour, których ostatnia wizyta w sklepie odbyła się w przeciągu ostatniego miesiąca (w momencie wypełniania ankiety). Jeśli więc nie odwiedziłeś/aś hipermarketu Carrefour w ciągu ostatniego miesiąca, nie będziesz mógł/ mogła kontynuować ankiety i nie otrzymasz za nią punktów.
Zbieramy określoną liczbę ankiet, dlatego może się zdarzyć,że nie będzie już można wypełnić ankiety, nawet jeśli link do niej jest nadal aktywny. Dlatego warto wypełniać ankiety od razu po otrzymaniu zaproszenia na podany adres e-mail.