Regulamin Panelu Klientów Carrefour
-
Informacje ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z panelu internetowego badania rynku, Panel Klientów Carrefour zwanego dalej „Panelem”, dostępnego pod adresem www.satysfakcja.carrefour.pl, prowadzonym na rzecz Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, ulica Targowa 72 (03-734), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000020710, posiadającą numer NIP 937-00-08-168, z kapitałem zakładowym w wysokości 1.970.718.050 zł, zwaną dalej Organizatorem. Kontakt z Organizatorem możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]
- Każda osoba, która wyrazi chęć uczestniczenia w Panelu, jest zobowiązania zapoznać się z niniejszym Regulaminem i zaakceptować jego treść w procesie rejestracji, a także zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.
-
Słowniczek użytych pojęć
- Terminy użyte w Regulaminie, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, otrzymują następujące znaczenie:
- Regulamin - niniejszy dokument określający zasady funkcjonowania oraz korzystania z Panelu, w szczególności prawa i obowiązki Użytkowników oraz Organizatora, wraz z załącznikami stanowiącymi jego integralną część.
- Organizator - Carrefour Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Targowej 72, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000020710, NIP: 937-00-08-138, kapitał zakładowy w wysokości 1.970.718.050 zł;
- Podmioty Współpracujące - Kantar Polska S.A. z siedzibą pod adresem: Plac Konesera 9, 03-736 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000059619, kapitał zakładowy 1 000 000,00 PLN wpłacony w całości, NIP: 526 021 18 19, REGON: 011003524 oraz inne, z którymi Organizator podejmuje lub podejmie współpracę związaną z funkcjonowaniem Panelu i przeprowadzania analiz i badań rynkowych, a także satysfakcji klienta;
- Panel - platforma internetowa, zlokalizowana pod adresem: www.satysfakcja.carrefour.pl, w której prezentowane są ankiety internetowe skierowane do wybranych Użytkowników.
- Użytkownik - każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, spełniająca warunki uczestnictwa w Panelu określone w niniejszym Regulaminie;
- Formularz Rejestracyjny - formularz zawierający dane osobowe oraz pytania o preferencje zakupowe osoby przystępującej do Panelu, który znajduje się na stronie internetowej www.satysfakcja.carrefour.pl;
- Login - adres e-mail Użytkownika podany podczas rejestracji umożliwiający późniejszą identyfikację Użytkownika podczas korzystania z Panelu.
- Ankieta - zestaw pytań w formie ankiety internetowej, mających na celu badanie satysfakcji Użytkowników z zakupów w Sklepach Carrefour, a także badanie marketingowe preferencji klientów;
- Mini sonda - jedno pytanie wraz z odpowiedziami do wyboru, umieszczona na stronie głównej Panelu po zalogowaniu;
- Punkty - punkty przyznawane Użytkownikowi zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu za wypełnienie Ankiety;
- e-Kupon - e-Kupon jest to unikalny kod kreskowy generowany w Panelu dla danego Użytkownika. Wydruk e-Kuponu lub okazanie go w wersji elektronicznej na ekranie telefonu jest konieczny do otrzymania e-Bonu Carrefour w Sklepach Carrefour.
- e-Bon Carrefour - bon zakupowy Carrefour z unikalnym kodem kreskowym wydawany Użytkownikowi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Wzór e-Bonu Carrefour wydawanego Użytkownikowi zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu;
- Sklep Carrefour - hipermarkety należące do sieci Carrefour, supermarkety Carrefour Market, Carrefour Express, Supeco wymienione w Załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Terminy użyte w Regulaminie, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, otrzymują następujące znaczenie:
-
Zasady prowadzenia Panelu
- Panel umożliwia wyrażenie przez Użytkowników opinii na temat zakupów w Sklepach Carrefour, a także przekazać opinie i informacje na temat preferencji zakupowych przede wszystkim za pomocą Ankiet, wypełnianych przez wybranych Użytkowników.
- Użytkownicy mogą wypełniać jedynie Ankiety, do których wypełnienia zostali zaproszeni za pomocą zaproszenia mailowego przesyłanego przez Organizatora na wskazany przez Użytkownika adres mailowy. Zastrzeżenie to nie dotyczy Mini sondy.
- Po zarejestrowaniu się w Panelu Użytkownik zostaje przypisany do jednego Sklepu Carrefour i otrzymuje Ankiety dotyczące tego Sklepu. Nie jest możliwe otrzymywanie wielu Ankiet dla różnych sklepów.
- W związku z korzystaniem z Panelu, Użytkownikowi nie przysługuje wynagrodzenie w jakiejkolwiek formie, z uwzględnieniem treści ust. 4 poniżej.
- Użytkownik za prawidłowe wypełnienie Ankiety otrzymuje wskazaną w Ankiecie liczbę punktów, lecz nie mniej niż 100 punktów, które są gromadzone na indywidualnym koncie Użytkownika. Ankieta, w której Użytkownik nie zaznaczył wszystkich wymaganych odpowiedzi lub nie spełnia wszystkich określonych dla danej ankiety warunków (np. nie posiada aplikacji „Mój Carrefour”) nie jest uznawana za prawidłowo wypełnioną i Użytkownikowi nie przysługują za nią punkty.
- Organizator zastrzega jednak, że Ankiety, które dotyczą oceny zakupów w Sklepach Carrefour mogą być wypełniane przez Użytkowników, którzy dokonali zakupów w Sklepach Carrefour w terminie nie dłuższym niż w ciągu miesiąca przed datą wypełnienia Ankiety. W przypadku rozpoczęcia wypełnienia Ankiety przez Użytkownika, który nie spełnia tego kryterium, punkty nie będą przyznawane.
- Użytkownik nie otrzymuje punktów za wypełnienie Mini sondy.
- Wszystkie umieszczone w Panelu treści, w szczególności znaki towarowe, logotypy, zdjęcia, Ankiety są chronione prawem, a ich wykorzystanie niezgodnie z niniejszym Regulaminem jest bezprawne.
- Użytkownik ma obowiązek korzystać z Panelu zgodnie z przeznaczeniem i zobowiązuje się powstrzymywać od jakichkolwiek działań, które mogłyby powodować zakłócenie prawidłowego funkcjonowania Panelu bądź konta innych Użytkowników.
- Zabronione jest podejmowanie przez Użytkownika działań sprzecznych z prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami lub niniejszym Regulaminem, w szczególności zabronione jest tworzenie fikcyjnych Kont w celu pozyskania w sposób nieuprawniony dodatkowych e-Bonów. W przypadku, gdy Użytkownik dopuści się nieuczciwych działań, w szczególności działań mających na celu pozyskanie e-Bonów w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem lub przepisami obowiązującego prawa, Organizator ma prawo zablokować lub usunąć Konto takiego Użytkownika, anulować Punkty przyznane Użytkownikowi na skutek nieuprawnionych działań Użytkownika lub odmówić realizacji e-Bonów, które Użytkownik pozyskał w rezultacie takich działań lub podjąć wobec Użytkownika inne kroki przewidziane przepisami prawa.
- Użytkownik nie ma prawa wprowadzać do Panelu treści o charakterze bezprawnym, a także o charakterze obraźliwym bądź naruszającym zasady współżycia społecznego. W takim przypadku Organizator zastrzega możliwość niezwłocznego usunięcia takich treści
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem z Panelu, oraz jego używaniem w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu bądź przepisami prawa powszechnie obowiązującymi.
- Organizator zapewnia, iż będzie dążył do tego, aby funkcjonalność i sprawność działania Panelu była jak najlepsza. W związku z tym, Organizator zastrzega sobie możliwość ograniczenia dostępu do Panelu w celu usunięcia awarii bądź poprawy funkcjonalności.
- W przypadku pojawienia się błędów w funkcjonowaniu Panelu, Użytkownik ma prawo zgłosić ten fakt Organizatorowi, który niezwłocznie podejmie starania o przywrócenie funkcjonalności Panelu.
-
Warunki uczestnictwa w Panelu
- Osoba zainteresowana uczestnictwem w Panelu, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych niniejszym Regulaminem, może wypełnić Formularz Rejestracyjny wraz z akceptacją warunków korzystania z Panelu.
- Użytkownikiem może być pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jest odpowiedzialna bądź współodpowiedzialna za zakupy spożywcze (w sklepach typu hipermarket/ supermarket/ osiedlowy sklep spożywczy/sklep dyskontowy) dla swojego gospodarstwa domowego.
- Użytkownikiem nie może być pracownik ani współpracownik Organizatora - Carrefour Polska.
- W celu informowania użytkownika o pojawiających się Ankietach w Panelu Klientów, Organizator będzie przesyłał powiadomienie mailowe na adres e-mail podany przez Użytkownika w trakcie rejestracji. Informacje handlowe będą przesyłane - na adres wskazany przez Użytkownika - tylko w przypadku wyrażenia przez niego odpowiedniej zgody na otrzymywanie informacji handlowych. Do korzystania z Panelu, konieczne jest spełnienie przez system komputerowy Użytkownika następujących wymagań:
- połączenie z siecią Internet
- przeglądarka internetowa: Internet Explorer 6 i nowsze wersje, Mozilla Firefox 3.0 i nowsze wersje, Apple Safari oraz Google Chrome
- system operacyjny: OS X (Mac), Google Chromium OS, Microsoft Windows
- włączona obsługa plików cookies.
- Jakiekolwiek naruszenie przez Użytkownika Panelu warunków określonych w Regulaminie, w szczególności poprzez niezgodne z Regulaminem korzystanie z Panelu, może spowodować cofnięcie części lub wszystkich przysługujących Użytkownikowi z tytułu udziału w Panelu uprawnień, łącznie z wykluczeniem z Panelu, a w konsekwencji utratą zebranych punktów.
-
Rejestracja
- Rejestracja polega na wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego oraz akceptacji postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie. W trakcie wypełniania Formularza Rejestracyjnego, osoba zainteresowana uczestnictwem w Panelu podaje następujące informacje:
- płeć
- rok urodzenia
- obecne miejsce zamieszkania
- kod pocztowy właściwy dla obecnego miejsca zamieszkania
- imię i nazwisko
- adres poczty elektronicznej (e-mail), a także hasło, które będzie używane do logowania się do Panelu
- numer telefonu komórkowego
- numer karty mobilnej w aplikacji „Mój Carrefour” lub numer karty „Rodzinka”
- W toku działania Panelu, Użytkownik może udzielić dobrowolnej zgody na przetwarzanie innych przekazanych przez niego danych, takich jak:
- status zawodowy
- liczba i wiek dzieci w gospodarstwie domowym
- liczba osób w gospodarstwie domowym.
- W trakcie procesu rejestracji osoba zainteresowana uczestnictwem w Panelu jest obowiązana zapoznać się z treścią Regulaminu i zaakceptować jego postanowienia. Oświadczenia w tym zakresie są składane poprzez zaznaczenie pola znajdującego się obok właściwej treści oświadczenia.
- Login do Panelu stanowi adres e-mail podany przy rejestracji.
- Po dokonaniu rejestracji Użytkownik otrzyma od Organizatora, na podany przez siebie w trakcie rejestracji adres poczty elektronicznej, wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie rejestracji wraz ze wskazaniem Loginu oraz podanego przy rejestracji hasła, niezbędnych do zalogowania się w Panelu.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rejestracji w Panelu Klientów Carrefour.
- Każda osoba może zarejestrować się w Panelu tylko jeden raz i utworzyć tylko jedno Konto.
- Rejestracja w Panelu, polegająca na wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego, nie jest Ankietą, i punkty nie są za nią przyznawane.
- Rejestracja polega na wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego oraz akceptacji postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie. W trakcie wypełniania Formularza Rejestracyjnego, osoba zainteresowana uczestnictwem w Panelu podaje następujące informacje:
-
Dane osobowe
- Administratorem danych jest Carrefour Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-734) przy ul. Targowej 72.
- Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: [email protected] telefonicznie pod numerem + 48 801 200 000 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email [email protected] lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- wykonania umowy o świadczenie usług w zakresie Panelu Klientów Carrefour będącym internetowym panelem badania rynku tj. w szczególności założenia i obsługi konta klienta w Panelu Klienta Carrefour oraz przeprowadzenia analiz i badań rynkowych – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, a w przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych fakultatywnych– podstawą prawną jest zgoda;
- analitycznym i statystycznym, podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora; uzasadnionym interesem Administratora jest prowadzenie analizy wyników prowadzonej działalności gospodarczej, w tym sytuacji i perspektyw gospodarczych Administratora,
- komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych, w tym profilowania, w celu dostosowania przesyłanych treści marketingowych - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora polegający na kierowaniu do Pani/Pana treści marketingowych dotyczących towarów i usług administratora pocztą tradycyjną, a w przypadku wyrażenia zgody zawartej w innych oświadczeniach uzasadnionym interesem jest również prowadzenie komunikacji marketingowej przy wykorzystaniu innych kanałów komunikacyjnych, na które wyraził(a) Pani/Pan zgodę (e-mail lub SMS/MMS);
- ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes administratora; prawnie uzasadniony interes administratora polega na umożliwieniu mu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,
- Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, dostawcom usług przechowywania dokumentów.
- Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, aż do usunięcia konta w programie Panel Klientów Carrefour , zaś w przypadku danych osobowych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody – dane te będą przetwarzane do momentu jej wycofania, jednakże nie dłużej niż do czasu usunięcia konta w programie Panel Klientów Carrefour. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. W zakresie w jakim dane osobowe są przetwarzane w celu komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych oraz w celu analitycznym i statystycznym, dane będą przetwarzane do czasu wyrażenia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym celu.
- Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- Jako że Pani/Pana dane przetwarzane są w sposób zautomatyzowany na podstawie umowy oraz zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, które dostarczyła Pani/Pan administratorowi tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Szczegóły w tym zakresie opisane są w Polityce Prywatności.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz marketingowych, w tym profilowania, dla których podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora. Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora, wskazanym w pkt. 4 lit. d, oraz względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu analitycznym i statystycznym, wskazanym w pkt. 4 lit. b.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
- Podanie danych osobowych w celu zawarcia umowy o świadczenie usług jest konieczne do zawarcia i wykonywania umowy, z wyłączeniem danych, oznaczonych jako fakultatywne, których podanie jest dobrowolne. Brak podania danych oznaczonych jako obowiązkowe będzie skutkował niemożliwością wykonania umowy.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora dostępne są na jego stronie internetowej w zakładcePolityka prywatności.
-
Zasady wykorzystania zgromadzonych Punktów i ich wymiana na e-Bony Carrefour
- Zgromadzone przez Użytkownika punkty podlegają wymianie na e-Bony Carrefour, w ten sposób, że każde 100 punktów upoważnia do otrzymania e-Bonu o wartości 5 zł.
- Wymiana punktów na e-Bony Carrefour będzie odbywała się na podstawie e-Kuponu, który będzie generowany dla danego Użytkownika.
- e-Kupon ma określony termin ważności, w trakcie którego Użytkownik może wymienić go na e-Bon Carrefour, przy czym termin ten nie będzie krótszy niż 10 dni. Po upływie daty ważności wymiana nie będzie możliwa.
- e-Kupon nie podlega wymianie ani zwrotowi.
- Warunkiem wymiany e-Kuponu na e-Bon Carrefour będzie dokonanie zakupu produktów w Sklepach Carrefour w dniu wymiany.
- W trakcie uiszczania ceny zakupu produktów w kasie Sklepu Carrefour, Użytkownik po przekazaniu e-Kuponu może otrzymać e-Bon Carrefour o wartości zgodnej z ilością punktów na e-Kuponie według ust. 1 powyżej.
- W Sklepach Carrefour możliwa jest wymiana maksymalnie 5 e-Kuponów podczas jednej transakcji w ciągu jednego dnia.
- Wymiana e-Kuponów w kasie sklepu polega na wydruku jednego e-Bonu o wartości równej sumie wymienianych e-Kuponów:
Liczba e-Kuponów wymienianych podczas jednej transakcji Wartość otrzymanego e-Bonu 1 e-Kupon 5 zł 2 e-Kupony 10 zł 3 e-Kupony 15 zł 4 e-Kupony 20 zł 5 e-Kuponów 25 zł 6 lub więcej e-Kuponów Podczas jednej transakcji w sklepie w jednym dniu nie jest możliwa wymiana większej liczby niż 5 e-Kuponów
- e-Bon Carrefour jest bonem zakupowym na okaziciela, uprawniającym okaziciela e-Bonu Carrefour do częściowej lub całkowitej zapłaty za zakupione produkty oferowane do sprzedaży w Sklepach Carrefour.
- e-Bon Carrefour podlega realizacji wyłącznie w terminie na nim określonym. Okres ważności e-Bonu rozpoczyna się następnego dnia po wydaniu go Użytkownikowi, a kończy 30 dni od daty jego wydania Użytkownikowi.
- W przypadku, gdy wartość zakupionych produktów będzie niższa od wartości nominalnej e-Bonu Carrefour, Sklep Carrefour nie zwraca różnicy pomiędzy wartością zakupionych produktów, a wartością e-Bonu Carrefour.
- W przypadku, gdy wartość produktów będzie wyższa od wartości e-Bonu Carrefour, jego okaziciel będzie zobowiązany dopłacić różnicę.
- e-Bony Carrefour nie mogą być przedmiotem obrotu gospodarczego.
- W przypadku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia e-Bonu Carrefour po jego wydaniu, duplikaty nie będą wydawane, a okazicielowi e-Bonu Carrefour nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
- e-Bony Carrefour nie są realizowane w kasach samoobsługowych.
- e-Bon Carrefour nie podlega wymianie ani zwrotowi.
-
Postępowanie reklamacyjne
- Prawo do składania reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Panelu, służy każdemu Użytkownikowi.
- Reklamacje należy składać za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]
- Reklamacja musi zawierać Imię i nazwisko Użytkownika, przyczynę reklamacji, treść żądania reklamującego oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
- Organizator rozpatruje reklamacje w oparciu o postanowienia niniejszego Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 21 dni od daty jej złożenia przez Użytkownika.
- Użytkownik zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie wiadomości e-mail na podany przez Użytkownika adres e-mail.
- Postępowanie reklamacyjne nie wyłącza możliwości dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym; w szczególności do dochodzenia przez Użytkownika w postępowaniu sądowym roszczeń wynikłych w związku ze świadczeniem Usług nie jest wymagane uprzednie wyczerpanie drogi postępowania reklamacyjnego.
Postanowienia końcowe
- Panel jest prowadzony przez czas nieokreślony, a niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2018 roku.
- Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia prowadzenia Panelu w każdym czasie, bez konieczności podania przyczyny, z zastrzeżeniem powiadomienia o tym Użytkownika poprzez ogłoszenie tej informacji z 30-dniowym wyprzedzeniem, poprzez ogłoszenie w Panelu lub poprzez przesłanie listu na adres e-mail podany w Formularzu Zgłoszeniowym. W tym czasie Użytkownik ma prawo wygenerowania w Panelu e-Kuponu. W przypadku zakończenia prowadzenia Panelu, Użytkownik ma prawo realizacji przyznanych mu e-Kuponów najpóźniej w terminie na nich określonych. W innych przypadkach, w szczególności nieskorzystania z ww. prawa lub niewykorzystania wszystkich Punktów, Uczestnik nie ma prawa do zgłaszania roszczeń z powyższego tytułu
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian zarówno w treści Regulaminu, jak i załączników do niego z ważnych przyczyn, tj.:
- spowodowanych działaniem siły wyższej,
- zmiany zasięgu, zakresu lub rodzaju działalności gospodarczej prowadzonej przez Organizatora lub zaprzestania prowadzenia przez Organizatora działalności gospodarczej,
- zmiany przepisów obowiązującego prawa lub wydania przez odpowiednie organy władzy państwowej orzeczeń, zarządzeń lub decyzji powodujących konieczność zmiany postanowień Regulaminu,
- zaoferowania Użytkownikom dodatkowych korzyści lub udogodnień,
- z innych przyczyn, uzasadnionych zmianami organizacyjnymi u Organizatora, względami ekonomicznymi, społecznymi, koniecznością dostosowania Regulaminu do rozwiązań proponowanych przez nowe technologie lub koniecznością ograniczenia lub wyeliminowania działań Użytkowników lub osób trzecich niezgodnych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami lub niniejszym Regulaminem.
- O zmianach w treści Regulaminu bądź załączników do niego, Użytkownik zostanie powiadomiony, z piętnastodniowym wyprzedzeniem, poprzez ogłoszenie w Panelu ww. zmian wprowadzanych w Regulaminie, załącznikach do niego lub poprzez przesłanie listu na adres e-mail podany w Formularzu Zgłoszeniowym. Ogłoszenie może również nastąpić przez ogłoszenie jednolitego tekstu zmienionego Regulaminu. W takim przypadku Użytkownikowi przysługuje prawo do wypowiedzenia uczestnictwa w Panelu, jeżeli Użytkownik nie wypowie swojego uczestnictwa w Programie w terminie jednego miesiąca od jego zmiany, uznaje się, iż Użytkownik wyraża zgodę na wprowadzoną zmianę
- Użytkownik ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w Panelu w każdym czasie poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w Panelu za pomocą specjalnego narzędzia dostępnego w Panelu przeznaczonego do tego celu, przesłanie stosowanego oświadczenia na adres e-mail: [email protected] lub przesłanie oświadczenia w formie pisemnej na adres: Kantar Polska S.A., Plac Konesera 9, 03-736 Warszawa, z dopiskiem: „Panel Klientów Carrefour”.
- Rezygnacja z uczestnictwa w Panelu oznacza likwidację indywidualnego konta Użytkownika w Panelu przy czym Organizator będzie w dalszym ciągu uprawniony do korzystania z wszelkich efektów uczestnictwa Użytkownika w Panelu, w szczególności wypełnionych przez Użytkownika w czasie jego uczestnictwa w Panelu Ankiet.
- Po zakończeniu Panelu bądź rezygnacji z uczestnictwa w Panelu nie będzie możliwe gromadzenie ani wykorzystanie zgromadzonych przez Użytkownika punktów.
- W sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie mają zastosowanie polskie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.